Müşteri Hizmetleri

Alaçam Müşteri Hizmetleri; kapasitesi, yetenekleri ve hızla gelişen kadrosuyla, müşterilerden gelen öneri ve şikayetleri değerlendirmek amacıyla haftanın 6 günü 08.00 - 20.00, Pazar günleri ise 10.00 - 18.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

İlgili departmanlara veri akışı sağlayarak ürün ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirebilmek, tüketicileri suyun faydaları hakkında bilgilendirmek, müşteriler ve dağıtım kanalları arasında bir köprü görevi üstlenerek sistemde sinerji yaratmak, ekip ruhunu korumak ve çalışanların geliştirilebilecek yönlerine odaklanan eğitimler planlamak Müşteri Hizmetleri kadrosunun bir takım olarak ortaya koyduğu hedeflerden bazıları olarak karşımıza çıkıyor.

Genç ve dinamik bir ekipten oluşan Müşteri Hizmetleri kadrosu, şirketin diğer bölümlerinde de değerlendirilebilecek bir katma değer yaratıyor. Ürün, hizmet özellikleri ve müşteri memnuniyeti konusunda eğitimli Müşteri Temsicileri, performansları yönünde değerlendirilip, kariyer yollarında şirket içi çeşitli alanlarda uzmanlaşarak devam edebiliyor.